March 14, 2011

Dah Jatuh Di Timpa Tangga La Pulak..

Mood : Simpati
Listening : Berita Utama Tv3

Satu dunia rasanya dh tahu apa yg dh t'jd di Jepun..Gempa Bumi dan ditambah plk dgn Tsunami..Teruk jugak kesannya dr tragedi itu...tak cukup dgn itu, ditambah dgn tempat nuklear meletop...uish...skrg mereka b'hadapan dengan ancaman radiasi..bkn negara Jepun je yg risau tentang mslh ni...negara berhampiran pun mule bimbang akn bende ni...Nuklear kut...meletop plak tu...tp kerajaan dh sah kan Malaysia selamat dr ancaman ini... Allhamdulillah..tapi sape thu...kuase Allah kan...dalam2 bencana ni tibe2 aku t'fikir..."Sempat ke aku nk lalui zaman tua aku, skrg pun dh mcm2 bencana alam yg berlaku"...kat sini aku nk shared la due video yg aku ambik dr youtube tentang bencana ini...kut2 la de org yg xthu kan...hahahahaha...klu thu n malas nk search kat youtube tu kan....haaa..tgk la video yg aku shared ni...( tapi sebelum tu anda boleh pause lagu yg tgh play ni kat bhgian kanan bwh2 sikit )

ni psl tsunami tu :


ni plak psl nuklear meletop tu :



*pepe pun aku kagum ngn org jepun...mereka kene bencana yg sgt teruk...tp still blh b'displin...tgk dieorg nk ambik mknn dgn beratur pun dh thu dieorg tu mcm ne...sgt kagum...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails