March 15, 2011

Apa Yang Tengah Or Sedang Berlaku?

Mood : worried
Listening : xdgr ape2...


Aish2...aku xthu tibe2 je hati aku mcm rase xsedap???haaaaa....aku mmg xmkn ati pun so mcm ne aku 
tahu hati aku xsedap ni???hahahaha...ok aku serius...mmg tibe2 hati aku xsedap...sbnrnye bende ni dh strt bape ari
yang lalu tp still leh control n blh buat bodo je...tp since aku blk keje ptg td...die semakin m'jd2...huh..n time aku nk
kuar, aku ambik perfume (biase la lelaki skrg ), tibe2 die jatuh n pecah berkecai...dh la br je beli...n hati aku
semakin risau... "Apa Yang Tengah Or Sedang Berlaku Ni ??"


*Lindungi la orang2 yang aku sayangi Ya Allah...Sesungguhnye tiada daya utk aku melindungi org2 yg aku sayangi
dr perkara2 yg tidak di ingini...Hanya pada Engkau yang aku harapkan Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha 
Melindungi lagi Maha Berkuasa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails