January 7, 2012

Hujung Tahun Yang Bermakna

Assalamualaikum..  :)

Selamat tahun baru kepada semua yang sudi membaca blog aku ni..so mcm mne??Aim tahun lepas t'capai x??kepada yang tercapai tu aku ucapkan tahniah,pade yang lagi sikit nk tercapai tu,xpe tahun ni InsyaAllah..  :) kalau tye kat aku,hahahaha..aku sendiri dah lupe ape yang aku AIM tahun lepas..tapi tahun ni aku ade pahat kan beberapa AIM untuk tahun ni..InsyaAllah aku akn kejar sampai dpt dan INGAT..heeeeeeee..  ^_^

Ok2, tujuan utama aku buat post ni just nk rumuskan ape yang aku lalui pade hujung tahun lepas(bulan lepas) yang m'buat aku kate yang ni adalah perkare paling bermakna dalam hidup aku..(haaaaa,t'tarik x nk bace sampai abis??hahaha)..

Sebelum aku start(reffi,ko xstart lagi ke?? -,-), aku nk inform yg aku br je tgk Konsert Akhir AF8..tp tu pun dh nk abis la..aku tgk tang die nk umum kan JUARA tu je..then aku tgk cikgu2 die nagis sambil tutup mulut..uish..korang thu x,ape rse nye??yeah,itulah kaitan nye konsert tu dgn cite yang aku nk kongsikan ni..  :)

Kem Kembara Ibadah & Jatidiri Remaja atau lebih glamor dipanggil I'BAD Camp..aku kan keje kat syrt motivasi skrg,so bende2 ni mmg sgt dekat ngn keje aku...kerje2 untuk kem ni dah bermula since September 2011 lagi..then kem ni strt dari 25Nov-25Dis 2011..sebanyak 6 Kem dan 6 Masjid yang m'gambil bahagian..YESSS, hebat kan??Alhamdulillah aku berjaya ikut kesemua kem ni..mmg sometimes tu rse penat sgt2..tp xde sikit pun rse nk give up atau nk minta tarik diri dari kem berikut nye..SEMANGAT wei!!

Bermula dgn Masjid RTB (aku de post psl kem ni kat sini,tp yang lain xsempat nk post sbb xde mse,aku kan PM so mmg bz ok!!), lepas tu ke Masjd TRS Senawang, Masjid UPM, Kem At-Taqwa, Masjid Kajang dan akhir sekali Masjid KKB..fuhh!!cube kire cukup x 6??

Kaitannye konsert ngn post aku kali ni ialah..jeng3..korang pnh rse mcm mne dgn tgk kejayaan org, sekali ko akan rasa yg ko berjaya..klu penah rase jom "give me 5"..kejayaan tu xde la bsr sgt..tp boleh la..ce tgk ni :




ok ni antare yg bg feedback psl kem kat aku,byk lagi,tp malas nk cari..yaaa,aku thu, aku ni bkn org yang bg talk tu..aku hanya pembantu program yg cube m'lancarkan kem tu..diulangi, org yg cube m'lancarkan program tu..so aku part of that kem..aku membantu dlm KELANCARAN peserta2 kem utk m'dpt Ilmu dalam kem tu,sampai dieorg dpt rse sesuatu dalam kem tu...so bile dioerg bg feedback mcm ni kat aku, aku rse mcm tgh m'lihat kejayaan hasil dari kem tu..nk nagis pun ade(plz dont reffi!!)..buat mse skrg ni, itu adalah kejayaan yg patut aku banga kan, nnt bile aku jd cikgu, confirm aku akn bangga bile ade ank didik aku naik ats pentas terima award, walaupun tahun tu aku xajar die(kantoi!!!nk jadi Cikgu rupenye En Reffi ni)..dan aku akan bangga sangt2, bile anak aku sendiri berjaya dalam hidup die..Alhamdulillah aku dh dpt rse sikit mcm mne tgk kejayaan dan kite dpt rse kemanisan atas kejayaan tu sekali..(korang fhm x ni??)

Ini slh satu sbb kenapa aku masih keje kat sini..kalau ikut plan,aku dh benti dah skrg..sbb nk sambung study..tapi kite hanya mampu merancang kan..Allah yang menentukan..aku suke keje aku skrg..sbb aku suke b'kongsi rse dgn sesama manusia..aku suke utk m'genali manusia dgn lebih luas lagi..

To Peserta2 I'BAD(tahniah sebab anda dah bace sampai sini), aku sgt gembire dapat mengenali anda semua..anda buat hujung tahun aku sgt2 bermakna..kepada yang akan hadapi exam besar iaitu UPSR, PMR, dan SPM(t'msk adik bongsu aku sekali yg nk SPM tu)..Good Luck utk exam korang, InsyaAllah aku akn sentiasa m'girim DOA untuk korang semua..semoga korang sentiase amal dan bace ape yang kami dh tunjukkan dalam kem ni..InsyaAllah ade mase kite b'jumpe lagi ye..  :)

owh,hampir t'lupe..ade yang tye aku kem mane yang paling best untuk siri kali ni..bagi aku semua best..yes SEMUA BEST..tapi double triple best ialah Masjid RTB dan Masjid TRS..

tu je setkat ni(are sure reffi??).thanks sekali lagi sbb sudi bace bende b'jela2 ni..Chow.. ^_^

**actually ade gmbr yg aku nk selitkan,tp gmbr semua kat office..aku plak kat umh..so ade mse nnt aku letak ye.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails