January 8, 2012

BSN Bandar Seri Putra!!

Assalamualaikum..

sebelum tu,sorry bos sbb publish post ni waktu kerje..

sape2 yang duduk area Bandar Seri Putra tu mmg sedia thu yang BSN adelah satu2 nye bank yg ade kat sini..sedih x??nasib aku duduk kat kajang..TAPI AKU KERJE KAT SINI!!

Sucks korang thu bank ni..muke org kat kaunter tu stock nk kene lempang sepuluh kali(xcukup kut!)..mmg xfrendly langsung..layanan??ouch2..giler, "MESRA" sgt!!

Ok aku cite secare tenang(sambil tarik nafas)..dah lame aku perhatikan, asal ade org dtg kat kaunter tu je, muke dioerg dh mcm kami ni bala bg dioerg..hello,tu keje ko la..cube fhm sikit..aku bkn nk aspect ko bentang carpet merah bile kami dtg, but atleast senyum la bile kami dtg (gatal eh ko reffi)..xmampu nk senyum??ok xpe..atleast layanan tu bg baik sikit..u are dealing with human la makcik..ni sume muke nk ketat, lepas tu bile kami tye soalan abis segala kedut kat muke nmpk..gossshhh...korang keje kat bank tp xmampu nk beli Olay ke, Lorial ke??ok sorry bkn tu mksd aku..mksd aku kat sini, bile org tye, bkn nk tgk kedutan tu, tp nk kan jwpn..pehe dok??
*mcm ni la lebih kurang mimik muke dioerg tu..

Hurm, aku simpul kan ye..BSN kat Bndr Seri Putra ni, mmg 100% aku xpuas hati ngn layanan die..bkn aku je rse, tapi SATU office aku rse bende yang same (mybe SATU BNDR SERI PUTRA ni)..untung BSN ni satu2 nye bank kat sini..klu x, mmg xkuase nk berurusan kat situ..please la, kami bkn nk layanan five star, tapi nk dilayan seperti manusia yang sudi(terpkase) utk b'urusan ngn bank awak(baik kan aku pgl BSN tu awak??)..

Sekian Terima Kasih..

Ok bos sy sambung keje balik ye.. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails