May 6, 2011

Wedding Photography Package.

Mood : Malu2 kucing.
Listening : hentakan cari ke keyboard.

Hai2..ni aku nk promote sikit business yg aku akn/dah jlan kan..business ni aku buat secra duo dulu..sbb xberani la nk buat sorang2kan..actually aku xde keyakinan lg, nk buat pakage2 ni..tp bile dh disuntik kan smgt tu ke dlm diri aku ni(mmbr aku byk bg dorongan)..so aku berani kan diri tu m'langkah setapak lg dlm dunia ni..so sbgai first step aku dan kwn aku, dh g survey2 harge market skrg ngn tmpt tuk "m'analogkan" product kami nnt...stlh kami duduk b'bincag sume..ni la hasil nye...tgk2 la kalau2 b'minat utk m'nempah kami..tgk harge2 dulu..pastu jln2 la kat blog ni tuk tgk hasil2 kerje nye..kalau puas ati n yakin..sila la hubungi kami..  :D




Untuk keterenagan lanjut dan tempahan sila hubungi :
Mohd Reffi(saye) : 017-2302683
Muhamad Hisyam : 017-2848704

2 comments:

Jamilah Hanim said...

LIKE!!!!coming soon i'll book u 4 my wedding..hehehee

...r.e.f.f.i.... said...

hehehe...ok k.amy.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails