May 4, 2011

Barang Best!!

Mood : Lega
Listening : The Time

Hai2...ni aku nk tunjukkan satu BARANG BAIK punye..utk sape2 yg nk buat business secra kecil2an atau buat business di rumh..eh business kat rmh pun income die not bad jugak tau..ok2 sblm aku m'lanjutkan lg,ni nk bg thu sikit la, aku promote ni xde sape2 pun yg suruh or dpt upah ke ape ke..just sekadar nk b'kongsi maklumat kpde anda2 yg bace blog aku ni (ade ke?).. hahahaha...barang baik ni, dijual oleh tmpt aku prac dulu(so tolong la jgn nk msg aku tuk tmph ye)..dgn harge yg agak b'patutan n mampu milik so bg aku tuk p'mulaan sape yg nk buat business(lagi2 scope printing), ni la mase anda..aku tunjuk kan dulu poster nye ye..

http://www.smileycodes.info
tadaaaaaaaa!!!!!!!!


ok pe yg aku fhm la..barang panas yg aku mksd kan adelah satu machine untuk buat t-shirt printing..bkn tu saje die blh print kat mug, plate n cap...aku mmg xpnh tgk machine tu mcm ne lg..sbb ni product br yg company ni jual..tp tgk pade harge n dgn p'mintaan market skrg..sgt2 la b'baloi..m'mandangkan aku xde sejumlah duit tu..so xmampu la aku nk beli kan..maklum la aku ni still b'gelar "fresh graduate"..hahahaha..klu x dh beli dh...ok2..kalau de sape2 yg b'mnt sila la hubungi nmbr yg t'tera dlm poster tu..jgn hubungi aku sbb aku xjual bende ni...di ulangi bkn aku yg jual ye...

ni link terus ke blog cerite psl bende ni lbh details : 4 in 1 Heat Transfer Machine 

1 comment:

Jamilah Hanim said...

good job reffie!!!!thanx...machine mmg boleh menjana pendapatan..easy to use...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails