September 20, 2011

Terima Kasih ^_^

Salam..  :)

-Thanks pada sume yang wish utk birthday aku-
-Hanya mengharapkan doa dr anda sume ( Thanks pada siape yg m'dokan aku )-
-Dah 2taun b'turut2 aku sambut birthday aku dgn keadaan yang same
(bkn tu m'jadi ukurkan,tp BILA NAK SELESAI?)-
-Cube utk happykan diri, tgk baju2 cantik, bukak lagu2 best.. ( But I Cant, Kosong )-
-AsasInsan tmpt aku kerja skrg,xthu mcm mane nk m'gambarkan bertapa b'syukurnye aku diberi peluang utk kerja disini..thanks En Fuad sbb selalu bg jwpn ats segala soalan sy,selalu bg nasihat dan pendorng pada sy. Seriusly, sy suke kerje dgn En Fuad, atleast ade bende yg blh sy isi "dalam" ni-
-T'lalu byk nk diluahkan tp-


-21 Years Old-

2 comments:

Anonymous said...

nnt ak blnje ko mkn k..

Aisyah tan said...

Alorrrr... self motivation is very important. Xleh asyik nak mengharapkan orang je... cuba set target apa yang nak dibeli dalam masa 2 bulan. 2 bulan sekali.. anggap je ganjaran baru ada motivation.. InsyaAllah u akan dapat apa yang u nak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails